70% więcej klientów w lokalnym sklepie budowlanym

70% więcej klientów w lokalnym sklepie budowlanym

Sklep został otwarty już wcześniej, jednak ilość klientów była niezadowalająca, a część z nich nie wiedziała, że oferta została przygotowana także dla osób indywidualnych.

Liczba użytkowników odwiedzających stronę sklepu przed rozpoczęciem działań reklamowych:

Postanowiliśmy wykorzystać reklamy graficzne w sieci reklamowej Google z odpowiednio dobranym kierowaniem na osoby o podobnych zainteresowaniach i będące w zasięgu geograficznym.

Dysponując częściowym budżetem na reklamę lokalną, w ciągu dwóch tygodni wyemitowaliśmy ponad 100 000 wyświetleń reklam na obszarze ok 80km^2. Działania reklamowe znacząco wpłynęły na odwiedziny strony internetowej sklepu (o charakterze informacyjnym) oraz na interakcje związane z kontaktem i wskazówkami dojazdu do sklepu.

Efekt współpracy

Dzięki naszej strategii, znacząco wzrosła nie tylko ilość wyszukiwań organicznych, ale także odwiedzin bezpośrednich na stronie sklepu.

Liczba osób zainteresowanych wskazówkami dojazdu do sklepu wzrosła o 68%, a ilość połączeń telefonicznych na wizytówce firmy w Google o 24%.

Od października, czyli początku działań reklamowych, widoczny jest zarówno wzrost liczby użytkowników, jak i spadek współczynnika odrzuceń.

Klient

Bysewo

Cel

Dotarcie z informacją o otwarciu sklepu w nowej lokalizacji do jak największej ilości osób zainteresowanych artykułami budowlanymi i remontami.

Zakres współpracy

Strategia digital, Google Ads, Graphic Design

Porozmawiajmy jak możemy Cię wesprzeć.

Skorzystaj z formularza lub zadzwoń +48 534 912 392

Zgoda RODO

4 + 11 =

Zobacz powiązane artykuły

Strategia i doradztwo

Kampanie reklamowe

Social media & content marketing

Strony www

ADRES

Pomorski Park Technologiczno-Naukowy w Gdyni
81-451, Aleja Zwycięstwa 96/98 Gdynia, Budynek 2, F12

NAPISZ DO NAS

wspolpraca@imaggo.pl

ZADZWOŃ DO NAS

+48 534 912 392

Polityka prywatności