Jak podnieśliśmy konwersję o 161%?

Jak podnieśliśmy konwersję o 161%?

Dzięki przeprowadzonej przez nas optymalizacji i wdrożeniu reklam strona firmy Nicowoodcare została zauważona przez potencjalnych klientów i zaczęła konwertować. Wyświetlenia produktu i kliknięcia numeru telefonu wzrosły o ponad 60%. Konwersja wzrosła aż o 161%!

Jak do tego doszło? My wiemy (a Ty się zaraz dowiesz :))!

Nasz klient, Nicowoodcare działa w branży chemii budowlanej — zajmuje się sprzedażą prosto od producentów: klejów, żywic oraz produktów do konserwacji drewnianych podłóg. Dobrze radzi sobie ze sprzedażą hurtową w segmencie B2B. Próba rozszerzenia usług na segment B2C i stworzenie nowej marki nie powiodła się: strona do sprzedaży detalicznej nie generowała żadnego ruchu.

Problem naszego klienta:

  • Brak konkurencyjnej oferty w stosunku do innych pośredników w branży — Nicowoodcare nie chce dumpingować cen. Produkty w swoim sklepie internetowym sprzedaje po takich samych cenach jak klientom biznesowym w tej branży.

I wtedy wchodzimy my, cali na cyjanowo.

Nasze działania

Wdrożyliśmy:

  • kampanie reklamowe w wyszukiwarce (słowa kluczowe związane z produktami i poradami związanymi z dbaniem o nawierzchnie drewniane),
  • kampanię smart,
  • kampanię w sieci reklamowej kierowaną na niestandardowe grupy odbiorców oraz kampanię produktową PLA (zamienioną później na smart PLA).

Pomimo naszych działań uzyskane wyniki okazały się niższe od przewidywanych (głównie z powodu problemów z UX/UI stron docelowych). Jakość ruchu była zadowalająca, ale liczba konwersji nadal niska.

Po konsultacji z Klientem wyłączyliśmy wszystkie dotychczasowe kampanie i skupiliśmy się tylko na wybranych działaniach:

  • reklamie dynamicznej w sieci reklamowej
  • kampanii wideo zachęcającej do skorzystania z poradnika zamieszczonego na stronie.

Efekty współpracy

  • poprawienie parametrów ruchu,
  • wzrost liczby konwersji (spadł również ich koszt),
  • zainteresowanie stroną zwiększyło się (a o to nam chodziło!).

Co okazało się kluczem do sukcesu?

W tym wypadku:

  • kierowanie bezpośrednio do podstron produktów (dynamiczne reklamy produktowe w sieci reklamowej),
  • reklamy wideo skłaniające do zapoznania się z poradnikiem dbania o drewniane powierzchnie.

Sam poradnik również został poprawiony przez umieszczenie w nim i wyeksponowanie linków do produktów rekomendowanych do wykonania danej czynności.

Twój sklep też możemy postawić na nogi! Napisz na wspolpraca@imaggo.pl albo zadzwoń: +48 534 912 392 i umów się na bezpłatną konsultację.

Osoby odpowiedzialne

Marcin — specjalista Google Ads

Marta — opiekun klienta

Asia — copywriter

Sylwia — copywriter

Piotr — grafik

Ciekawy innych case’ów? Zapisz się na nasz newsletter — co dwa tygodnie dostaniesz prosto na maila przedpremierowe opisy spraw, którymi się zajmujemy!

Klient

Nicowoodcare

Cel

Wzrost sprzedaży produktów przez stronę internetową

Zakres współpracy

Kampania Google Ads

Porozmawiajmy jak możemy Cię wesprzeć.

Skorzystaj z formularza lub zadzwoń +48 534 912 392

Zgoda RODO

15 + 12 =

Zobacz powiązane artykuły

Strategia i doradztwo

Kampanie reklamowe

Social media & content marketing

Strony www

ADRES

Pomorski Park Technologiczno-Naukowy w Gdyni
81-451, Aleja Zwycięstwa 96/98 Gdynia, Budynek 2, F12

NAPISZ DO NAS

wspolpraca@imaggo.pl

ZADZWOŃ DO NAS

+48 534 912 392

Polityka prywatności