55 sprzedaży samochodów w jeden weekend

55 sprzedaży samochodów w jeden weekend

W związku z premierą nowego modelu Skody Kamiq Klientowi zależało na maksymalizacji sprzedaży podczas trwania dni otwartych w salonach Skoda. Największym wyzwaniem w ramach projektu było wykorzystanie działań online do pozyskania leadów, które mogą dokonać sprzedaży tylko w salonach podczas dni otwartych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy we współpracy z działem marketingu oraz partnerem zewnętrznym Klienta kampanię generującą leady na zakup samochodu podczas dni otwartych. Proces został zaprojektowany tak, aby osoby zainteresowane zakupem zapisywały się poprzez landing page i otrzymały rabat podczas dni otwartych. W ramach kampanii wdrożony został landing page, sekwencja marketing automation po zapisie, kampania w Google Ads oraz Facebook Ads.

Efekt współpracy

Kampania wygenerowała spektakularny wynik w postaci blisko 55 zrealizowanych zamówień w ciągu jednego weekendu.

Klient

Skoda Plichta

Cel

Maksymalizacja sprzedaży podczas trwania dni otwartych w salonach Skoda

Zakres współpracy

Strategia digital, Google Ads, Landing page, Email marketing

Porozmawiajmy jak możemy Cię wesprzeć.

Skorzystaj z formularza lub zadzwoń +48 534 912 392

Zgoda RODO

9 + 12 =

Zobacz powiązane artykuły

Strategia i doradztwo

Kampanie reklamowe

Social media & content marketing

Strony www

ADRES

Pomorski Park Technologiczno-Naukowy w Gdyni
81-451, Aleja Zwycięstwa 96/98 Gdynia, Budynek 2, F12

NAPISZ DO NAS

wspolpraca@imaggo.pl

ZADZWOŃ DO NAS

+48 534 912 392

Polityka prywatności