Przejdź do treści

Dyrektor marketingu. Komu i kiedy jest potrzebny?

Rolą dyrektora marketingu jest podejmowanie decyzji i rozwiązywanie problemów związanych z marketingiem firmy. Komu i kiedy potrzebne jest wsparcie?

Gościem odcinka jest Karol Łykowski – Head of Marketing w Imaggo, który odpowie na pytania: kim jest zewnętrzny dyrektor marketingu, kto może skorzystać najwięcej na tej usłudze i w jaki sposób taka osoba może pomóc w rozwoju firmy.

Z doświadczenia wiemy, że lepiej się słucha niż czyta. Zwłaszcza wywiady, dlatego tym razem udostępniamy nagranie na kanale Youtube i Spotify.

 

 

Prowadzący

kvAXpBVaoMyMwqg

Maciej Ciesielski — przedsiębiorca, właściciel agencji doradczo-wdrożeniowej Imaggo, autor „O Marketingu Bez Pitolenia”, właściciel Narąbani.pl. Odpowiedzialny w firmach zarówno za kwestie operacyjne, kadrowe jak i finansowe.

Przygodę z Digital Marketingiem zaczął w 2011 roku jako doradca w kwestiach pozycjonowania. Od tamtego czasu rozwija się i szkoli kolejnych entuzjastów i specjalistów w różnych dziedzinach marketingu internetowego. Dzisiaj stawia jednak głównie na rozwój swoich firm i to właśnie z perspektywy przedsiębiorcy opowiada o marketingu.

Gość odcinka

4Y0A0202_pp

Karol Łykowski — Head of Marketing w Imaggo. Marketing to jego pasja, a przy okazji (od 10 lat) praca. W swojej karierze zarządzał milionowymi budżetami. Wspiera duże, średnie i małe firmy w osiąganiu ich celów. Od 6 lat dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem ze studentami WSB w Gdańsku i w Gdyni.

W wolnym czasie chętnie odwiedza nowe miejsca, oddaje się magii książek i recenzuje na swoim Instagramie większość premier serialowo/filmowych.

Autor
Maciej Ciesielski Maciej Ciesielski
Data dodania
10 maj 2022
Dołącz do newslettera i bądź na bieżąco

Wypełnij formularz, aby się zapisać

    Umów się na bezpłatną konsultację z naszym zespołem

    Budujemy strategie i przekładamy je na efekty biznesowe. Pozyskujemy zapytania ofertowe.