Jak strona internetowa wpływa na sprzedaż w firmie?

Zanim opowiem Ci jak strona internetowa wpływa na sprzedaż w firmie , mamy dla Ciebie BARDZO dobrą wiadomość. Od dziś udostępniamy serię bezpłatnych konsultacji dla przedsiębiorców chcących wspierać swój biznes poprzez działania online w tym strony internetowe.

Jeżeli chcesz skorzystać z bezpłatnej konsultacji i zwiększyć sprzedaż dzięki swojej stronie internetowej, zapisz się klikając w ten link.

3,2,1… zaczynamy! Czas abyś dowiedział się jak dobrze stworzona strona internetowa może pomóc Twojej firmie zwiększyć sprzedaż.

 

Wyobraź sobie, że cofasz się do 2012 roku. Jesteś młodym przedsiębiorcą, który dopiero co założył działalność. Nie masz pomysłu jak pozyskać Klientów, a jedyne co masz to kilka tysięcy złotych, które otrzymałeś od Urzędu Pracy. Zlecasz firmie o której dowiedziałeś się z internetu zaprojektowanie i wdrożenie strony internetowej. Firma zamiast zbędnych fajerwerków proponuje stworzenie konkretnego projektu oraz przeznaczenie części budżetu na optymalizację strony internetowej pod kątem pozycjonowania. Ty zgadzasz się, ślepo wierząc że Firma wie co robi, ale po zakończeniu projektu telefonów brak. Zirytowany już myślisz, że zmarnowałeś pieniądze.

Nagle staje się coś niespodziewanego.

Telefony zaczynają dzwonić coraz częściej. Pojawiają się nowi Klienci, którzy mówią, że natrafili na stronę internetową oraz że skusił ich profesjonalny wizerunek i bogata oferta opisana na stronie internetowej. Po dwóch miesiącach musisz przenieść się do nowego biura, bo w tym już się nie możesz pomieścić. Pewnie jak się domyślasz, ta sytuacja miała naprawdę miejsce. Opisuje sytuację mojej Klientki, która nie inwestując nawet 1 zł w pozycjonowanie, osiągnęła pozycje w TOP3 na najbardziej pożądaną przez nią frazę w Google, a także dobrze wykorzystała stronę internetową jako profesjonalny nośnik informacji i wizytówkę firmy.

Ok, ale teraz jak to może przełożyć się na Twój biznes?
W czym Ci może pomóc dobrze zaprojektowana i wdrożona strona internetowa?

Docieranie do szerszej grupy osób

Dobrze wypozycjonowana strona internetowa to świetne źródło zapytań potencjalnych Klientów.
Na Twoją stronę internetową możesz kierować ruch z kampanii reklamowych czy też mailingu.

Wizerunek

Mówi się, że jeżeli firma nie ma strony internetowej to nie istnieje. To prawda. To podstawowy element wizerunku firmy, który prezentuje działalność firmy oraz umożliwia kontakt z nią. Dobrze zaprojektowana strona internetowa zbuduje profesjonalny wizerunek i zwiększy zaufanie Twoich potencjalnych kontrahentów. Pamiętaj, że odbiorcą działań wizerunkowych są nie tylko potencjalni Klienci, ale też partnerzy, kontrahenci czy pracownicy.

Dostęp do informacji o ofercie i produktach

Chcesz edukować swoich Klientów o Twoich produktach? A może chciałbyś aby Twoi Klienci lepiej poznali Twoją ofertę i bardziej docenili oferowane przez Ciebie produkty czy usługi? Twoja strona internetowa jest do tego idealnym miejscem. Możesz na Twojej stronie internetowej opublikować informacje o dodatkowych usługach czy produktach lub o możliwości rozbudowy zakupionych już produktów, co relatywnie przełoży się na sprzedaż wśród Twoich Klientów.

Relacja z potencjalnym Klientem

Strona internetowa to idealne miejsce to budowania relacji z potencjalnym Klientem tj. zaangażowania. Możesz dawać wartość potencjalnym odbiorcom poprzez wartościowe treści czy materiały edukacyjne, dzięki czemu zbudujesz społeczność wokół marki, zyskasz fanów i stałych obserwatorów. Później mogą oni przerodzić się w stałych Klientów.

 

Podsumowując, nie bez powodu nowe firmy czy nowe marki zaczynają swoje działania od strony internetowej. Strona internetowa jest doskonałym narzędziem do budowy wizerunku i komunikacji z naszymi odbiorcami. Musisz tylko wiedzieć, że nie każda strona internetowa jest w stanie pomóc Ci osiągnąć Twoje cele biznesowe.

Jeżeli potrzebujesz nowej strony internetowej lub chciałbyś zmodyfikować obecną, tak aby spełniała oczekiwania Twojego biznesu, zapisz się na bezpłatną konsultację.

Umów się na bezpłatną konsultację

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej od Imaggo . Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Imaggo w celu poinformowania mnie ofercie, w tym przesłanie tych informacji na podany adres komunikacji elektronicznej.*

Jak strona internetowa wpływa na sprzedaż w firmie?
Oceń ten wpis

Piotr Frączkowski

Menedżer, marketer i webdeveloper. Założyciel Imaggo. Na co dzień wraz z zespołem realizuje projekty webowe i kampanie e-marketingowe dla małych, średnich i dużych firm.