Obniżenie kosztu pozyskania zapytania ofertowego dzięki analizie zachowania użytkowników na landing page - Imaggo
Krótko o kliencie

Constraco to jeden z wiodących producentów prefabrykowanych konstrukcji stalowych w Polsce.

Wyzwanie

Od początku swojej działalności Constracto pozyskiwało klientów jedynie poprzez działania handlowe działu sprzedaży. W ramach współpracy z Imaggo firma zaczęła pozyskiwać zapytania ofertowe dzięki kampanii reklamowej w Google Ads. W związku z dużą konkurencyjnością koszt zapytania ofertowego był stosunkowo wysoki co powodowało ograniczone możliwości pozyskiwania zapytań w ramach ustalonego budżetu.

Rozwiązanie

Celem zredukowania kosztu pozyskania zapytania ofertowego Imaggo rozpoczęło dokładną analizę danych zebranych poprzez Google Analytics oraz HotJar. W ramach analizy okazało się, że 80% odwiedzających landing page otwiera grafikę prezentującą przekrój hali stalowej. Wskazywało to, że grafika wydaje się być bardzo interesująca dla odbiorców.

Postanowiliśmy stworzyć nowe reklamy graficzne w ramach kampanii reklamowej, które zamiast samego gotowego produktu przedstawiałyby przekrój hali stalowej, tak jak było to na grafice znajdującej się na landing page.

Efekt współpracy

Dzięki wprowadzonym zmianom wzrosła ilość kliknięć w reklamę graficzną, obniżył się koszt przejścia na landing page, co ostatecznie przełożyło się na więcej zapytań ofertowych w ramach ustalonego budżetu.

Wykorzystaj nasze doświadczenie

Porozmawiajmy o współpracy