70% więcej klientów w lokalnym sklepie budowlanym - Imaggo
Cele i wyzwania dla Imaggo

Naszym podstawowym celem było dotarcie z informacją o otwarciu sklepu w nowej lokalizacji do jak największej ilości osób zainteresowanych artykułami budowlanymi i remontami. Sklep został otwarty już wcześniej, jednak ilość klientów była niezadowalająca, a część z nich nie wiedziała, że oferta została przygotowana także dla osób indywidualnych.


Liczba użytkowników odwiedzających stronę sklepu przed rozpoczęciem działań reklamowych.

Rozwiązanie

Postanowiliśmy wykorzystać reklamy graficzne w sieci reklamowej Google z odpowiednio dobranym kierowaniem na osoby o podobnych zainteresowaniach i będące w zasięgu geograficznym.


Dysponując częściowym budżetem na reklamę lokalną, w ciągu dwóch tygodni wyemitowaliśmy ponad 100 000 wyświetleń reklam na obszarze ok 80km^2. Działania reklamowe znacząco wpłynęły na odwiedziny strony internetowej sklepu (o charakterze informacyjnym) oraz na interakcje związane z kontaktem i wskazówkami dojazdu do sklepu.

Efekt działań

Dzięki naszej strategii, znacząco wzrosła nie tylko ilość wyszukiwań organicznych, ale także odwiedzin bezpośrednich na stronie sklepu. 


Liczba osób zainteresowanych wskazówkami dojazdu do sklepu wzrosła o 68%, a ilość połączeń telefonicznych na wizytówce firmy w Google o 24%.

Od października, czyli początku działań reklamowych, widoczny jest zarówno wzrost liczby użytkowników, jak i spadek współczynnika odrzuceń.

 

Wykorzystaj nasze doświadczenie

Porozmawiajmy o współpracy