5-krotny wzrost liczby zapytań ofertowych dzięki zmianom na landing page - Imaggo
Krótko o kliencie

Constraco to jeden z wiodących producentów prefabrykowanych konstrukcji stalowych w Polsce.

Wyzwanie

Od początku swojej działalności Constracto pozyskiwało klientów jedynie poprzez działania handlowe działu sprzedaży. Firma nie prowadziła wcześniej działań reklamowych prowadzących do pozyskiwania zapytań ofertowych. Naszym wzywaniem było stworzenie skalowalnego procesu pozyskiwania zapytań ofertowych na zakup hali stalowej w internecie.

Rozwiązanie

Po analizie persony zakupowej oraz działań konkurencji postanowiliśmy zaprojektować proces z wykorzystaniem strony sprzedażowej landing page.
Do utworzonej strony docelowej wdrożyliśmy analitykę w postaci:

  • Google Analytics w ramach którego podpięliśmy mierzenie konwersji w postaci złożonych zapytań w ramach formularza kontaktowego oraz wykonanych połączeń telefonicznych
  • HotJar w ramach którego analizowaliśmy zachowanie użytkowników na stronie internetowej oraz stworzyliśmy mapy ciepła zachowania użytowników.

Uruchomiliśmy kampanię z wykorzystaniem części budżetu, aby zebrać więcej informacji na temat zachowania użytkowników.
Po analizie danych z Hotjar, okazało się, że dla określonej grupy docelowej, stworzony przez nas landing page zawierał zbyt dużo informacji.

W związku z tym zmodyfikowaliśmy landing page, tak aby zawierał zaledwie 100% wysokości ekranu komputera oraz 250 % wysokości ekranu telefonu. Miało to spowodować brak konieczności przewijania strony oraz szybki dostęp do formularza kontaktowego.

Efekt współpracy

Dzięki wprowadzonym zmianom, nastąpił 5-krotny wzrost liczby zapytań.

Wykorzystaj nasze doświadczenie

Porozmawiajmy o współpracy






    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w powyższym formularzu przez Imaggo w celach marketingowych. Wiem, że w każdej chwili będę mógł odwołać zgodę.