Projektowanie nawigacji strony internetowej

Autor: Ola Ozga 13 października 2018

Odpowiednia nawigacja to podstawa dobrej strony internetowej. To jeden z ważniejszych elementów, który ma duży wpływ na jej odbiór przez użytkowników. Spraw, by dzięki Twojej przemyślanej i dobrze zaprojektowanej nawigacji użytkownicy mogli się swobodnie poruszać po Twojej stronie internetowej. Dobrze skonstruowana nawigacja pozwala na poruszanie się pomiędzy poszczególnymi stronami i podstronami w intuicyjny dla odbiorcy…

Czytaj więcej

12 zasad tworzenia dobrych formularzy na strony internetowe

Autor: Ola Ozga 9 października 2018

Zacznijmy od tego, czym jest formularz. Jest to forma interakcji z użytkownikiem. Przykładem może być formularz kontaktowy, czy zamówienie w sklepie internetowym. Dzięki formularzowi, użytkownik może w szybki sposób zadać pytanie na temat asortymentu lub usług wykonywanych przez firmę. Na pewno, już nie raz korzystałeś z takiego typu aktywności, no ale jak go stworzyć? Poniżej…

Czytaj więcej

Co to jest Sitemap?

Autor: Piotr Frączkowski 28 sierpnia 2018

Co to jest Sitemap?   Sitemap (mapa strony lub mapa witryn) to plik XLM, w którym mieszczą się możliwe do indeksowania, listy adresów URL. Mówią one wyszukiwarkom takim jak Google czy Yahooo o zawartości Twojej witryny internetowej, o datach ostatnich aktualizacji, częstotliwości zmian oraz jak ważna jest Twoja strona w odniesieniu do innych adresów URL…

Czytaj więcej

Jaki powinien być dobry produkt w sklepie internetowym?

Autor: Piotr Frączkowski 5 czerwca 2018

Możemy mieć nieskończenie wiele pomysłów na wybór produktów do sklepu. Dla niektórych idealnym pomysłem wydaje się szukanie na rynku nisz, które można by wypełnić. Inni natomiast wchodzą w tę branżę, którą znają i w której rozumieją, jakie są potrzeby potencjalnych Klientów. Ja, gdybym dziś zakładał sklep, to szukałbym takiego produktu, który może nie jest wielce…

Czytaj więcej

Jak zwiększyć wartość zamówienia w sklepie internetowym

Autor: Piotr Frączkowski 30 maja 2018

Nie liczy się ilość, ale jakość Właściciele sklepów internetowych, agencje czy pracownicy działu marketingu wciąż myślą o zwiększaniu ilości Klientów. Przy czym nie zadają sobie kluczowego pytania: Co jest ważniejsze? Liczba klientów czy zysk? Chyba każdy zna powiedzenie: nie liczy się ilość, ale jakość. Możesz mieć 2000 klientów wydających w Twoim sklepie po złotówce, a…

Czytaj więcej
Pracownik przy biurku tworzący strony internetowe dla imaggo z gdyni

Jaka platforma e-commerce jest najlepsza dla Twojego sklepu internetowego?

Autor: Piotr Frączkowski 19 listopada 2017

Jeżeli myślisz o założeniu sklepu internetowego, koniecznie musisz zastanowić się nad tym, jaką platformę chcesz wybrać. Na rynku mamy dużo dostępnych rozwiązań. Większość, bo aż 84% polskich sklepów internetowych decyduje się na wybór gotowych rozwiązań, natomiast 16% decyduje się na wdrożenie własnego oprogramowania. Jakie mamy rodzaje platform? Możemy wyróżnić kilka rodzajów platform jak: SaaS (oprogramowanie…

Czytaj więcej