Google Analytics - Imaggo Google Analytics - Imaggo
wróć do E-marketing Google Analytics

ANALIZA RUCHU MA ZNACZENIE

“Połowa pieniędzy, jakie przeznaczamy na reklamę idzie w błoto. Problem polega na tym, że nie wiemy, która to połowa”. Prawdopodobnie znasz to powiedzenie.
A jeżeli jeszcze nie korzystasz z Google Analytics to możesz też podzielać opinię o połowie wydatków na reklamę. 

Pierwszy krok do zmiany to rzetelna analiza sytuacji

Internet oferuje liczne narzędzia, które pozwalają lepiej zrozumieć, które kanały reklamy przynoszą wymierne zyski, a które okazały się nietrafione. Mamy możliwości precyzyjnego śledzenia i analizowania działań naszych użytkowników.

Pierwszy krok to rozpoczęcie monitorowania kluczowych zachowań użytkowników na Twojej stronie. Drugi – przypisanie do tych zachowań odpowiednich wartości. Im dłużej prowadzimy analizę tym więcej materiały zbieramy, a dane stają się dokładniejsze. Krok trzeci? Przekazanie Ci rzetelnych wyników analizy, czyli informacji, które działania i w jakim stopniu są skuteczne. I dobrze wykorzystują Twój budżet reklamowy. Co więcej – od tego momentu, prowadząc dalej testy, możemy zwiększać skuteczność poszczególnych działań, przy jednoczesnej optymalizacji budżetu i obniżeniu kosztów Twojej reklamy.