Przejdź do treści

70% więcej klientów w lokalnym sklepie budowlanym

Kampanie reklamowe

70% więcej klientów w lokalnym sklepie budowlanym

Sklep został otwarty już wcześniej, jednak ilość klientów była niezadowalająca, a część z nich nie wiedziała, że oferta została przygotowana także dla osób indywidualnych.

Liczba użytkowników odwiedzających stronę sklepu przed rozpoczęciem działań reklamowych:

Postanowiliśmy wykorzystać reklamy graficzne w sieci reklamowej Google z odpowiednio dobranym kierowaniem na osoby o podobnych zainteresowaniach i będące w zasięgu geograficznym.

Dysponując częściowym budżetem na reklamę lokalną, w ciągu dwóch tygodni wyemitowaliśmy ponad 100 000 wyświetleń reklam na obszarze ok 80km^2. Działania reklamowe znacząco wpłynęły na odwiedziny strony internetowej sklepu (o charakterze informacyjnym) oraz na interakcje związane z kontaktem i wskazówkami dojazdu do sklepu.

 

Efekt działań:

Dzięki naszej strategii, znacząco wzrosła nie tylko ilość wyszukiwań organicznych, ale także odwiedzin bezpośrednich na stronie sklepu.

Liczba osób zainteresowanych wskazówkami dojazdu do sklepu wzrosła o 68%, a ilość połączeń telefonicznych na wizytówce firmy w Google o 24%.

Od października, czyli początku działań reklamowych, widoczny jest zarówno wzrost liczby użytkowników, jak i spadek współczynnika odrzuceń.

Klient
Bysewo
Kampanie reklamowe
Cel
Dotarcie z informacją o otwarciu sklepu w nowej lokalizacji do jak największej ilości osób zainteresowanych artykułami budowlanymi i remontami.
Zakres współpracy
Strategia digital, Google Ads, Graphic Design

Porozmawiajmy jak możemy Cię wesprzeć.
Skorzystaj z formularza lub zadzwoń +48 534 912 392