70% więcej klientów w lokalnym sklepie budowlanym
70% więcej klientów w lokalnym sklepie budowlanym
Sklep został otwarty już wcześniej, jednak ilość klientów była niezadowalająca, a część z nich nie wiedziała, że oferta została przygotowana także dla osób indywidualnych.
Liczba użytkowników odwiedzających stronę sklepu przed rozpoczęciem działań reklamowych:
Postanowiliśmy wykorzystać reklamy graficzne w sieci reklamowej Google z odpowiednio dobranym kierowaniem na osoby o podobnych zainteresowaniach i będące w zasięgu geograficznym.
Dysponując częściowym budżetem na reklamę lokalną, w ciągu dwóch tygodni wyemitowaliśmy ponad 100 000 wyświetleń reklam na obszarze ok 80km^2. Działania reklamowe znacząco wpłynęły na odwiedziny strony internetowej sklepu (o charakterze informacyjnym) oraz na interakcje związane z kontaktem i wskazówkami dojazdu do sklepu.
Efekt działań:
Dzięki naszej strategii, znacząco wzrosła nie tylko ilość wyszukiwań organicznych, ale także odwiedzin bezpośrednich na stronie sklepu.
Liczba osób zainteresowanych wskazówkami dojazdu do sklepu wzrosła o 68%, a ilość połączeń telefonicznych na wizytówce firmy w Google o 24%.
Od października, czyli początku działań reklamowych, widoczny jest zarówno wzrost liczby użytkowników, jak i spadek współczynnika odrzuceń.