Jak zwiększyliśmy sprzedaż w sklepie internetowym o 41%?
W ciągu ostatnich 8 miesięcy liczba użytkowników sklepu internetowego wzrosła ponad dwukrotnie. Przełożyło się to na wzrost przychodów o 40,9%.
Jak to zrobiliśmy? Już mówimy!
Firma Tnijtanio.pl zajmująca się sprzedażą pił taśmowych zgłosiła się do nas w czerwcu 2021 roku.
Problem naszego klienta:
Nasze działania:
Wdrożyliśmy:
– analitykę internetową,
– kampanię w Google Ads,
– reklamę na Facebooku.
Kluczowa działaniem była implementacja analityki sklepu oraz uruchomienie kampanii reklamowych w sieci reklamowej Google oraz Facebook.
W trakcie współpracy uzupełniliśmy listę kampanii o reklamę brandową. Istotnym aspektem było również wykorzystanie reklam dynamicznych. Kampania na Facebooku do dzisiaj opiera się na remarketingu kierowanym do osób, które odwiedziły sklep internetowy.
Efekty współpracy:
- wzrost liczby transakcji o 29,8%,
- zwiększenie liczby użytkowników o 59%,
- wzrost liczby sesji o 159,08%.
I… to nie koniec! Pracujemy nad dalszym skalowaniem sklepu internetowego. Skupiamy się na optymalizacjach kampanii reklamowych oraz nad rozwojem ekosystemu marketingowego.
Osoby odpowiedzialne
Marcin Frejlich – kampania w Google Ads
Marta Szeląg – kontakt z klientem
Dawid Czoska – reklama na Facebooku