Przejdź do treści

Jak zwiększyliśmy sprzedaż w sklepie internetowym o 41%?

Kampanie reklamowe

W ciągu ostatnich 8 miesięcy liczba użytkowników sklepu internetowego wzrosła ponad dwukrotnie. Przełożyło się to na wzrost przychodów o 40,9%.

Jak to zrobiliśmy? Już mówimy!

Firma Tnijtanio.pl zajmująca się sprzedażą pił taśmowych zgłosiła się do nas w czerwcu 2021 roku.

Problem naszego klienta:

Dominacja wejść organicznych na stronę, a także duże wahania w liczbie użytkowników — w efekcie brak stabilnej sprzedaży. Dodatkowo we znaki wdawał się brak implementacji analityki internetowej. 

Wyzwanie dla nas? Zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym!

Nasze działania:

Wdrożyliśmy: 

– analitykę internetową,
– kampanię w Google Ads,
– reklamę na Facebooku.

Kluczowa działaniem była implementacja analityki sklepu oraz uruchomienie kampanii reklamowych w sieci reklamowej Google oraz Facebook. 

W trakcie współpracy uzupełniliśmy listę kampanii o reklamę brandową. Istotnym aspektem było również wykorzystanie reklam dynamicznych. Kampania na Facebooku do dzisiaj opiera się na remarketingu kierowanym do osób, które odwiedziły sklep internetowy.

Efekty współpracy:

  • wzrost liczby transakcji o 29,8%,
  • zwiększenie liczby użytkowników o 59%,
  • wzrost liczby sesji o 159,08%.

I… to nie koniec! Pracujemy nad dalszym skalowaniem sklepu internetowego. Skupiamy się na optymalizacjach kampanii reklamowych oraz nad rozwojem ekosystemu marketingowego.

Osoby odpowiedzialne

Marcin Frejlich – kampania w Google Ads

Marta Szeląg – kontakt z klientem

Dawid Czoska – reklama na Facebooku

Klient
Tnijtanio.pl
Kampanie reklamowe
Cel
Wzrost sprzedaży w sklepie internetowym
Zakres współpracy
Kampania Google Ads, Kampania Facebook Ads

Porozmawiajmy jak możemy Cię wesprzeć.
Skorzystaj z formularza lub zadzwoń +48 534 912 392