Jak zwiększyliśmy liczbę potencjalnych klientów sklepu o 158%?
Dzięki naszym działaniom liczba potencjalnych klientów firmy Nimax Meubels zwiększyła się o 158%! Podnieśliśmy też liczbę bezpośrednich zdarzeń zakupowych. Jednym słowem (no dobrze, czterema): większy ruch w interesie!
Ale po kolei…
W październiku 2021 zgłosiła się do nas polska firma sprzedająca w Holandii meble i wyposażenie domu. Nimax Meubels sprzedaje swoje produkty głównie stacjonarnie, w małym centrum handlowym.
Problem naszego klienta:
Brak informacji w Internecie o oferowanym asortymencie. Ograniczona ilość metod płatności odstraszająca Holendrów od zakupów.
Z tym drugim nie pomożemy, ale mała rozpoznawalność w sieci to wyzwanie którego chętnie się podejmujemy!
NASZE DZIAŁANIA
Wdrożyliśmy kampanie produktowe:
- w Google Ads,
- na Facebook Marketplace.
Tylko tyle i… aż tyle!
Początkowo ograniczyliśmy się jedynie do promocji półkotapczanu (na rozpowszechnieniu wiedzy o tym produkcie najbardziej zależało też klientowi). W tym roku rozszerzyliśmy dostępny asortyment o inne pozycje. Spowodowało to okresowy spadek liczby użytkowników, ale to jak najbardziej przewidziany skutek: kampania Smart musi się przecież nauczyć, do kogo ma trafiać.
EFEKTY WSPÓŁPRACY:
Wzrost liczby użytkowników +158% (przy śr. czasie sesji > 2:20).
W ciągu ostatnich 5 miesięcy klient zainwestował w reklamy 2 333,54 euro. Przychód łącznie wyniósł 42 465,20 euro.
Co okazało się kluczem do sukcesu?
W tym przypadku: reklamy produktowe. Z ich pomocą wpłynęliśmy na podniesienie liczby bezpośrednich zdarzeń zakupowych. Po zebraniu odpowiedniej liczby danych o użytkownikach i konwersjach przyłączyliśmy się na kampanię Smart.
O Twoim sklepie też może usłyszeć dużo więcej ludzi! Napisz na wspolpraca@imaggo.pl albo zadzwoń: +48 534 912 392 i umów się na bezpłatną konsultację.
OSOBY ODPOWIEDZIALNE:
Marcin Frejlich – specjalista Google Ads
Marta Szeląg – opiekun klienta
Dawid Czoska – specjalista Facebook Ads
Co dalej?
Nadal pracujemy nad zwiększeniem reklamowanego asortymentu produktów. W dalszym ciągu optymalizujemy też zwrot z budżetu marketingowego.
Ciekawy innych case’ów? Zapisz się na nasz newsletter — będziesz na bieżąco z naszymi wskazówkami!