Jak podnieśliśmy konwersję o 161%?
Jak podnieśliśmy konwersję o 161%?
Dzięki przeprowadzonej przez nas optymalizacji i wdrożeniu reklam strona firmy Nicowoodcare została zauważona przez potencjalnych klientów i zaczęła konwertować. Wyświetlenia produktu i kliknięcia numeru telefonu wzrosły o ponad 60%. Konwersja wzrosła aż o 161%!
Jak do tego doszło? My wiemy (a Ty się zaraz dowiesz :))!
Nasz klient, Nicowoodcare działa w branży chemii budowlanej — zajmuje się sprzedażą prosto od producentów: klejów, żywic oraz produktów do konserwacji drewnianych podłóg. Dobrze radzi sobie ze sprzedażą hurtową w segmencie B2B. Próba rozszerzenia usług na segment B2C i stworzenie nowej marki nie powiodła się: strona do sprzedaży detalicznej nie generowała żadnego ruchu.
Problem naszego klienta:
- Brak konkurencyjnej oferty w stosunku do innych pośredników w branży — Nicowoodcare nie chce dumpingować cen. Produkty w swoim sklepie internetowym sprzedaje po takich samych cenach jak klientom biznesowym w tej branży.
I wtedy wchodzimy my, cali na cyjanowo.
NASZE DZIAŁANIA:
Wdrożyliśmy:
- kampanie reklamowe w wyszukiwarce (słowa kluczowe związane z produktami i poradami związanymi z dbaniem o nawierzchnie drewniane),
- kampanię smart,
- kampanię w sieci reklamowej kierowaną na niestandardowe grupy odbiorców oraz kampanię produktową PLA (zamienioną później na smart PLA).
Pomimo naszych działań uzyskane wyniki okazały się niższe od przewidywanych (głównie z powodu problemów z UX/UI stron docelowych). Jakość ruchu była zadowalająca, ale liczba konwersji nadal niska.
Po konsultacji z Klientem wyłączyliśmy wszystkie dotychczasowe kampanie i skupiliśmy się tylko na wybranych działaniach:
- reklamie dynamicznej w sieci reklamowej
- kampanii wideo zachęcającej do skorzystania z poradnika zamieszczonego na stronie.
EFEKTY WSPÓŁPRACY:
- poprawienie parametrów ruchu,
- wzrost liczby konwersji (spadł również ich koszt),
- zainteresowanie stroną zwiększyło się (a o to nam chodziło!).
Co okazało się kluczem do sukcesu?
W tym wypadku:
- kierowanie bezpośrednio do podstron produktów (dynamiczne reklamy produktowe w sieci reklamowej),
- reklamy wideo skłaniające do zapoznania się z poradnikiem dbania o drewniane powierzchnie.
Sam poradnik również został poprawiony przez umieszczenie w nim i wyeksponowanie linków do produktów rekomendowanych do wykonania danej czynności.
Twój sklep też możemy postawić na nogi! Napisz na wspolpraca@imaggo.pl albo zadzwoń: +48 534 912 392 i umów się na bezpłatną konsultację.
OSOBY ODPOWIEDZIALNE:
Marcin — specjalista Google Ads
Marta — opiekun klienta
Asia — copywriter
Sylwia — copywriter
Piotr — grafik
Ciekawy innych case’ów? Zapisz się na nasz newsletter — co dwa tygodnie dostaniesz prosto na maila przedpremierowe opisy spraw, którymi się zajmujemy!