55 sprzedaży samochodów w jeden weekend
55 sprzedaży samochodów w jeden weekend
W związku z premierą nowego modelu Skody Kamiq Klientowi zależało na maksymalizacji sprzedaży podczas trwania dni otwartych w salonach Skoda. Największym wyzwaniem w ramach projektu było wykorzystanie działań online do pozyskania leadów, które mogą dokonać sprzedaży tylko w salonach podczas dni otwartych.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy we współpracy z działem marketingu oraz partnerem zewnętrznym Klienta kampanię generującą leady na zakup samochodu podczas dni otwartych. Proces został zaprojektowany tak, aby osoby zainteresowane zakupem zapisywały się poprzez landing page i otrzymały rabat podczas dni otwartych. W ramach kampanii wdrożony został landing page, sekwencja marketing automation po zapisie, kampania w Google Ads oraz Facebook Ads.
Kampania wygenerowała spektakularny wynik w postaci blisko 55 zrealizowanych zamówień w ciągu jednego weekendu.