Przejdź do treści

55 sprzedaży samochodów w jeden weekend

Kampanie reklamowe UX

55 sprzedaży samochodów w jeden weekend

W związku z premierą nowego modelu Skody Kamiq Klientowi zależało na maksymalizacji sprzedaży podczas trwania dni otwartych w salonach Skoda. Największym wyzwaniem w ramach projektu było wykorzystanie działań online do pozyskania leadów, które mogą dokonać sprzedaży tylko w salonach podczas dni otwartych.

 

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy we współpracy z działem marketingu oraz partnerem zewnętrznym Klienta kampanię generującą leady na zakup samochodu podczas dni otwartych. Proces został zaprojektowany tak, aby osoby zainteresowane zakupem zapisywały się poprzez landing page i otrzymały rabat podczas dni otwartych. W ramach kampanii wdrożony został landing page, sekwencja marketing automation po zapisie, kampania w Google Ads oraz Facebook Ads.

 

Efekt współpracy

Kampania wygenerowała spektakularny wynik w postaci blisko 55 zrealizowanych zamówień w ciągu jednego weekendu.

Klient
Skoda Plichta
Kampanie reklamowe UX
Cel
Maksymalizacja sprzedaży podczas trwania dni otwartych w salonach Skoda
Zakres współpracy
Strategia digital, Google Ads, Landing page, Email marketing

Porozmawiajmy jak możemy Cię wesprzeć.
Skorzystaj z formularza lub zadzwoń +48 534 912 392