Strony internetowe dla hoteli

Autor: Piotr Frączkowski 11 września 2018

Wiele hoteli korzysta ze stron internetowych jako jednego z narzędzi marketingowych swojej firmy. Czy aby na pewno skutecznie? W tym artykule dowiesz się jakie są najważniejsze czynniki serwisów internetowych dla hoteli i dlaczego warto o nie zadbać. Strony internetowe to miejsca, gdzie można pozyskać grono nowych gości. Także podtrzymać kontakt ze stałymi klientami. Należy pamiętać,…

Czytaj więcej

Co to jest Sitemap?

Autor: Piotr Frączkowski 28 sierpnia 2018

Co to jest Sitemap?   Sitemap (mapa strony lub mapa witryn) to plik XLM, w którym mieszczą się możliwe do indeksowania, listy adresów URL. Mówią one wyszukiwarkom takim jak Google czy Yahooo o zawartości Twojej witryny internetowej, o datach ostatnich aktualizacji, częstotliwości zmian oraz jak ważna jest Twoja strona w odniesieniu do innych adresów URL…

Czytaj więcej

Favicon. Co to jest?

Autor: Piotr Frączkowski 24 sierpnia 2018

Favicon. Co to jest?   Favicon to malutka ikona znajdująca się w karcie przeglądarki internetowej przed nazwą strony internetowej w przeglądarce lub w zakładkach “ulubione”. Ikonka powinna mieć rozmiar 16×16 px, 32×32 px oraz rozszerzenie ICO, PNG, oraz GIF. Używając tych rozszerzeń możesz być pewny, że favicon pokaże się na wszystkich przeglądarkach.     Jak…

Czytaj więcej
System CMS

Co to jest system zarządzania treścią (CMS)?

Autor: Piotr Frączkowski 7 sierpnia 2018

Content Management System czyli CMS to nic innego jak narzędzie do edycji treści serwisu internetowego (np. strony internetowej lub sklepu internetowego), które pozwala dokonywać zmian, modyfikacji i różnych działań bez znajomości programowania. Najczęściej kojarzonym systemem zarządzania jest WordPress. Warto też pamiętać o innych systemach takich jak np. Prestashop, Magento, które są systemami sklepowymi oraz Joomla…

Czytaj więcej

Co powinien zawierać dobry brief dla strony internetowej?

Autor: Monika Świątek 2 lipca 2018

Tworząc strony internetowe, identyfikację wizualną, projektując mieszkania itd. pracujemy na zlecenie klienta. Im lepiej poznamy jego oczekiwania względem projektu, tym większa szansa na satysfakcjonującą współpracę i projekt. Im więcej kwestii ustalimy i upewnimy się, że tak samo je rozumiemy, tym mniejsze prawdopodobieństwo późniejszych zmian w projekcie, przynajmniej w części projektów. Na początku, razem z klientem…

Czytaj więcej

Jak tworzyć dobre grafiki w Social Media nie będąc grafikiem?

Autor: Monika Świątek 15 czerwca 2018

Do napisania tego krótkiego artykułu zainspirował mnie wpis na blogu Visme. Znajdziecie tam bardzo fajne przykłady, ilustrujące proste, podstawowe zasady, których warto się trzymać tworząc grafiki na potrzeby mediów społecznościowych, po to by wyglądały profesjonalnie i po prostu dobrze. Zachęcam do zaglądnięcia http://blog.visme.co/add-text-to-image/ A dla ciekawych tematu, ale zabieganych zebrałam najistotniejsze informacje w pigułkę. Po…

Czytaj więcej
grupa odbiorców facebooka

Do jakich grup odbiorców kierować reklamy na facebooku?

Autor: Piotr Frączkowski 6 czerwca 2018

Media społecznościowe zdecydowanie pomagają w sprzedaży. Niestety Facebook znacznie ograniczył zasięgi organiczne, co oznacza że, prowadząc profil firmowy bez tworzenia reklam nie dotrzesz ze swoim komunikatem do zbyt wielu osób. Jest prosty sposób na to, jak temu zaradzić: możesz zwiększyć swoje zasięgi poprzez prowadzenie kampanii reklamowych. Aby nie przepalić od razu całego budżetu i zmaksymalizować efekty,…

Czytaj więcej

Jaki powinien być dobry produkt w sklepie internetowym?

Autor: Piotr Frączkowski 5 czerwca 2018

Możemy mieć nieskończenie wiele pomysłów na wybór produktów do sklepu. Dla niektórych idealnym pomysłem wydaje się szukanie na rynku nisz, które można by wypełnić. Inni natomiast wchodzą w tę branżę, którą znają i w której rozumieją, jakie są potrzeby potencjalnych Klientów. Ja, gdybym dziś zakładał sklep, to szukałbym takiego produktu, który może nie jest wielce…

Czytaj więcej

Jak zwiększyć wartość zamówienia w sklepie internetowym

Autor: Piotr Frączkowski 30 maja 2018

Nie liczy się ilość, ale jakość Właściciele sklepów internetowych, agencje czy pracownicy działu marketingu wciąż myślą o zwiększaniu ilości Klientów. Przy czym nie zadają sobie kluczowego pytania: Co jest ważniejsze? Liczba klientów czy zysk? Chyba każdy zna powiedzenie: nie liczy się ilość, ale jakość. Możesz mieć 2000 klientów wydających w Twoim sklepie po złotówce, a…

Czytaj więcej

Jak zlecić wykonanie strony internetowej?

Autor: Piotr Frączkowski 20 kwietnia 2018

Strona internetowa to Twoja wizytówka. Nie tylko musi świetnie wyglądać, ale być funkcjonalna i zgodna z Twoją wizją. Zanim  zlecisz wykonanie projektu sprawdź, na co  zwrócić uwagę. Kto ma być wykonawcą? Do wyboru mamy freelancera czyli wolnego strzelca lub agencję czyli firmę. Przy współpracy z freelancerem ryzykiem jest jakość jego pracy oraz niepewność, czy dokończy…

Czytaj więcej