Od czego zacząć marketing internetowy w MŚP?
Marketing internetowy stał się popularny, ponieważ jest skuteczny i działa natychmiastowo, a jego efekty można śledzić na bieżąco. Jest szybki do uruchomienia i zatrzymania, działa bez przerwy, dopasowuje się do odbiorcy. Działania marketingu online są łatwe do mierzenia i weryfikacji ich skuteczności.
Gościem odcinka jest Karol Łykowski – Head of Marketing w Imaggo. Tematem rozmowy będą działania z zakresu marketingu internetowego w MŚP, które warto uwzględniać przy prowadzeniu własnej firmy.
Prowadzący

Maciej Ciesielski — przedsiębiorca, właściciel agencji doradczo-wdrożeniowej Imaggo, autor „O Marketingu Bez Pitolenia”, właściciel Narąbani.pl. Odpowiedzialny w firmach zarówno za kwestie operacyjne, kadrowe jak i finansowe.
Przygodę z Digital Marketingiem zaczął w 2011 roku jako doradca w kwestiach pozycjonowania. Od tamtego czasu rozwija się i szkoli kolejnych entuzjastów i specjalistów w różnych dziedzinach marketingu internetowego. Dzisiaj stawia jednak głównie na rozwój swoich firm i to właśnie z perspektywy przedsiębiorcy opowiada o marketingu.
Gość odcinka

Karol Łykowski — Head of Marketing w Imaggo. Marketing to jego pasja, a przy okazji (od 10 lat) praca. W swojej karierze zarządzał milionowymi budżetami. Wspiera duże, średnie i małe firmy w osiąganiu ich celów. Od 6 lat dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem ze studentami WSB w Gdańsku i w Gdyni.
W wolnym czasie chętnie odwiedza nowe miejsca, oddaje się magii książek i recenzuje na swoim Instagramie większość premier serialowo/filmowych.

Umów się na bezpłatną konsultację z naszym zespołem
Budujemy strategie i przekładamy je na efekty biznesowe. Pozyskujemy zapytania ofertowe.


Zobacz podobne wpisy blogowe
