Jak zwiększyć wiarygodność firmy w sieci?

Autor: Ola Ozga 19 października 2018

Czym kieruje się klient przy zakupie danego produktu lub usługi? Ceną, jakością, szybkością realizacji zlecenia, czy może wiarygodnością firmy? Prawdopodobnie wszystkie wymienione czynniki są równie ważne. Czy wiesz, że według badań aż 81% ludzi nie ufa biznesom internetowym? No właśnie, bo jak potwierdzić wiarygodność firmy, zwłaszcza jeśli nasza firma działa tylko w Internecie? W poniższym…

Czytaj więcej

Profesjonalny podpis email – jak powinien wyglądać?

Autor: Ola Ozga 18 września 2018

Czy zastanawiałeś się jak Twój podpis e-mail wpływa na postrzeganie Ciebie przez różnych odbiorców? Co podpis mówi o Tobie? Czy jest profesjonalny, prosty, a zarazem zawiera wszystkie cenne informacje? Nie ważne, czy korespondujesz z potencjalnymi inwestorami, czy wysyłasz ofertę klientom. Twój podpis jest nierozłączną częścią każdego wysłanego przez Ciebie maila. Warto więc poświęcić więcej czasu…

Czytaj więcej