Gdzie promować stronę internetową?

To jedno z najczęściej zadawanych pytań w tematyce stron internetowych. Dlaczego? Bo ruch na naszej stronie ma bezpośrednie przełożenie na ilość nowych klientów, choć właściwszym pytaniem byłoby, jak sprzedawać swoje produkty i usługi w internecie.

Przypomnijmy sobie jak to było w przeszłości..

Kiedyś wystarczyło po prostu mieć stronę internetową. Później nastała era katalogów jak panorama firm.
Dziś ruch najlepiej generuje się poprzez płatne kampanie, w zależności od tego, kto jest naszym klientem i gdzie on bywa w internecie. Istnieje bardzo wiele portali, które umożliwią nam prezentację naszej oferty wybranej grupie, jednakże to, gdzie będziemy się chcieli zaprezentować zależy od tego gdzie znajdują się nasi potencjalni klienci.

Jak najczęściej generujemy ruch?

Google Adwords świetnie nadają się do promocji produktów i usług dla firm, a także do sprzedaży produktów i usług, na które jest już realna potrzeba i klient wie czego szuka. Google Adwords to narzędzie do prezentacji reklam pojawiających się w wynikach wyszukiwania Google, w zależności, od których fraz wyszukuje internauta.

 

Z kolei reklamy na Facebooku świetnie nadają się do sprzedaży produktów i usług konsumentom. Promocja poprzez kampanie na Facebooku opiera się na prezentacji reklam dla wybranych grup odbiorców w formie banerów reklamowych.

Nie bez przyczyny mówi się, że połowa wydanych pieniędzy na marketing idzie w błoto. Odpowiednia optymalizacja kampanii i zaplanowanie działań reklamowych pomoże zaoszczędzić dużo środków.

Pozostaw komentarz

Trzeba się zalogować, aby dodawać komentarze.